2007. október 15., hétfő

Csak figyelni kellett...


Ma nagyon érdekes volt az estém. Kicsit hamarabb mentem át misére, fáradtan, náthásan, beültem, s csak ott ültem. Aztán néztem, ami előttem volt... Meg magamra is pillantgattam... Kis idő után megjelent...

Azt fedeztem fel elsőként, hogy nem is vagyok vasárnapiasan öltözve, hiszen nem vettem inget. Pedig szoktam... nahát, ilyet. Aztán felnéztem, s egy mondat jött: „Nekem így is jól vagy.” Sokat mondó volt... Nem azért, mintha nem szeretném vasárnap az inget, vagy nem érezném jól benne magam. Nem... Csak arra tanított most, hogy nem kell megfelelnem Neki. Ezzel pedig nemcsak az ingre gondolt...

Aztán újra felnéztem. Ekkor a misekönyvön akadt meg a szemem. Az jött elő, hogy az élet pont olyan, mint egy könyv, minden lappal új nap kezdődik. A különbség csak az, hogy amikor lapozok, a lap eltűnik... Viszont, ami ennél is fontosabb, hogy Előtte mindig tiszta lappal indulok, csak én hiszem azt sokszor, hogy ez nem így van... Ő mindig megadja az új lehetőséget...

Csak figyelni kéne...

Nincsenek megjegyzések: